CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 26, 2009

HEy All ?#@

Hi in a row...( ape maksud dia)
haha..
lama x update blog..
hahahaha...
bsan gak cuti ni..
x ada bnda nkj buat..
asyik on9 je..
x blaja pown..
hhahha...
btw wishing u all slamat berposse...
hahah...
nk tau x ari 2 aku bace paper..
then aku belek satu page ni sekali dia tulis
"Shah Rukh Khan Pose Infront OF the CAmeRa"
ape shah ruk kan pose...
hahaha
aku mcm blur jap ingat pose yg tahan lapa 2..
then lpas 7 min berpk ...
hahahaha..
dia poss
bodo nya paper..(identiti dirahsiakan)
hahaa
btw 2 mukaddimah je
aku cuma terasa malas nk update blog
tengok kt semangat je update..
pingguin(amerul)2 pun mcm semangat aku pun nk SEMANGAT.
hahahahahaha..
we rindu korung...
lama x jumpa kan,kan,kan,kan
aku da HENSEMM sekarang..
biasela da jadi bapak orang..
hahaha sje nk poyo2 jap..
hahahha..
nk tau x bosan la jd HAZMAN
hidup x tentu arah,,
da la malas lemah lak 2...
i mean lemah dalam..
pengawalan minda..
hahhaa...
kalau sesiape ada petua nk rajin plss tell me i beg u all..
hahahha
panjang gile kan..
mcm esei..
hahhaa
merul demi ko aku akan tukar background blog ni..
jangan nk merungut lg...
mcm anak darrre....
kk...
see u all jp g ( bile aku free)
sekain...
..sain..
(MoHd HaZmAn BiN AhMad BAdrUdDiN)

0 comments: